Havnebulletin 3-2009

logo østhusvik båtforening liten 3 cm_00

Havnebulletin 03-2009.

Hei alle sammen!

Tiden flyr og sesongen er rett rundt hjørnet, selv om noen har allerede startet årets sesong. De fleste har vel også lagt planer for båtsesongen. J

Igjen takk for en helhjertet innsats ved dugnaden den 18.04.09, mye ble gjort og listen over ønskemål reduseres kraftig. En helt topp dag på alle måter, været kunne jo ikke blitt bedre. Opplegget for øvrig ble slik vi gjorde siste dugnad. Kaffetelt ble satt opp og også i år ble dugnadsgjengen traktert med vafler og laper.

I styremøtet den 29.04.09 ble årets / foreningens første fellestur satt til lørdag / helgen 06.06.09. dette etter ønske fremsatt i årsmøte. Treffsted er satt til

Randøy, Svansholm (Kådavågen).

Dette skal etter sigende være lett tilgjengelig og et godt utgangspunkt. La oss håpe på godt vær, mange medlemmer og ikke minst vimpelen til topps. Ps det finnes ennå noen på lager for de som skulle mangle. Lørdag er satt som samlingsdag, dette fordi medlemmene står fritt med valg av dagstur eller tidligere ankomst. Ikke alle beveger seg jo like fort til havs.

Jeg vil igjen mine om forandringene som er innført i verv som havnesjef.

På grunn av jobb rotasjon til TEA ble det i styret besluttet at ansvaret som havnesjef splittes. Det fører til at hans ansvar ivaretas av Ole Morten Steinnes ved hans fravær. Nevnte kan treffes på mobil: TEA – 91589083 og OMS – 99610305.

Videre er arbeidet med webside i full gang og oppdateringer på nevnte vil komme når styret har kommet frem til en brukervennlig løsning.

Til slutt vil jeg igjen på forhånd og på vegne av styret takke alle for en fin innsats i havnen og ønske alle en fin og sikker sesong på havet.